?>
|
Producent:
AC
Polska
Przeznaczenie / zalecenia:
Samochodowe instalacje gazowe.
Sekwencyjny wtrysk gazu.
Instalacja nowej generacji. Mikroprocesorowy sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu STAG-300 ISA2, powstał na bazie sprawdzonego i niezawodnego układu STAG-300 Plus. Sterownik został unowoczesniony poprzez wyposażenie go w inteligentny System Autoadaptacji drugiej generacji - ISA2 .Głównym zadaniem Systemu ISA2 jest ciagłe, automatyczne modyfikowanie mapy gazowej w funkcji obrotów silnika.
Po włączeniu opcji „Auto-Adaptacja” następuje zbieranie punktów mapy benzynowej. Sygnały dźwiękowe sygnalizują kierowcy, czy mapa jest zbierana prawidłowo. Kiedy nastąpi utworzenie mapy benzynowej, system ISA2 automatycznie przełącza sterownik na zasilanie gazowe. Od tego momentu, autoadaptacja realizowana jest przez ciągle porównywanie pracy silnika na gazie przy określonych parametrach (obciążenie i obroty) ze wzorcową mapą benzynową zebraną wcześniej. Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu, System ISA2 zapewnia precyzyjniejsze wyliczanie dawki paliwa gazowego dostarczanego do kolektora ssącego silnika benzynowego.
Dodatkowe zalety.
Sterownik wyposazony jest w nowoczesne oprogramowanie. Urządzenie dodatkowo posiada mozliwość ręcznej korekty parametrów pracy, w zależności od temperatury podawanego gazu oraz obrotów silnika. W sterowniku wprowadzono równoez opcję obsługi silnika Wankla, a także możliwosć odczytywania sygnału obrotów silnika z czujnika wałka rozrzadu. Oprogrmowanie posiada funkcję opróżniania ciśnienia gazu podczas cut-off i opcję podgrzewania wtryskiwaczy gazwych. Dodatkowo oprogramowanie sterownika sprawia, że samochody z instalacją oparta na sterowniku Stag-300 ISA2, spełniaja normy emisji spalin Euro 5. Najnowsza technologia i najwyższa jakość wyrobu jest gwarancją niezawodnosci systemu Stag-300 ISA2.
Nowe Funkcje sterownika
- Inteligentny System Autoadaptacji ISA2 (automatyczne modyfikowanie mapy gazowej w funkcji obrotów silnika
- Korekcja cisnienia reduktora przy cut-off
- Podgrzewanie wtryskiwaczy gazowych (zminimalizowanie pojawiania sie błędu ECU silnika - "check engine")
- Możliwość obsługi silników Wankla
- Mozliwość pobierania sygnału obrotów z czujnika połozenia wałka rozrządu.
- Rozszerzona lista wyboru wtryskiwaczy gazowych (Hana 2000) i czujników temperatury gazu (Reg, RAIL, SL)
- Dodatkowy sygnał dzwiękowy, informujacy o uruchomieniu silnika w trybie awaryjnym. Możliwosć ustawienia maksymalnej liczby uruchomień w trybie awaryjnym.
Zastosowanie:
Sterownik przeznaczony jest do wszystkich samochodów wyposażonych w silniki benzynowe o liczbie cylindrów od 1 do 8, w tym system dolotowy bez przepustnicy Valvetronic (stosowany np. w BMW), turbo, sekwencyjny i półsekwencyjny wtrysk benzyny oraz full group. Sterownik posiada też mozliwośc obsługi silników Wankla. Wbudowany w sterowniku emulator wtryskiwaczy benzyny jest zakończony wtyczką typu Europa / Bosch. Stag-300 ISA2 współpracuje z programem AcGasSynchro.
Dane techniczne:
- zakres temperatury pracy - (-40÷120°C)
- napięcie robocze - 6.5V÷18V
- mikroprocesorowy przełącznik - diody wskazujace poziom gazu w zbiorniku
- wymiary przełącznika - 22mm x 26mm
- waga - 3 kg
W zestawie:
1 - sterownik Stag 300 ISA2 E8 67R014289, E8110R004534 / 6 cylindrów - 1 sztuka
2 - okablowanie - 1 komplet
3 - mapsensor PS02 E8 67R015293, E8 110R005294 - 1 sztuka
4 - przełącznik diodowy - 1 sztuka
5 - sensor rezerwy - 1 sztuka
6 - buzzer - 1 sztuka
Megapol
Łowiecka 8
26-110 Skarzysko Kam.
tel/fax(+48) 41/25-14-419, (+48) 41/25-28-040, megapol@drypa.pl