?>
|
WTRYSKIWACZE
· Zaprojektowany we współpracy z Prins przez Keihin Corp. (Japonia) - jednego z wiodących producentów wtryskiwaczy benzynowych
· Doskonały współczynnik LFR (linear flow rate) zapewniający liniową charakterystykę pracy w pełnym zakresie przepływów
· Liniowa charakterystyka już po upływie 2,5 ms
· Trzy podstawowe typy pozwalające na zastosowanie zarówno w małych jak i dużych silnikach
· Wysoka jakość wykonania zapewniająca bezawaryjną pracę do około 290 milionów cykli / 240 tys.km - wtryskiwacze zgodne z homologacją LPG R67-01 i CNG R110,
- niska rezystancja 1,25 Ω,
- dostępne listwy do 2, 3, 4, 5 cyl.,
- sześć typów pozwalających na zastosowanie zarówno w małych jak i dużych silnikach od 9 kW - 45 kW na cylinder (np. 3 cyl. - 27 kW do 10 cyl. - 450 kW,
* Keihin wtryskiwacz (32cc) - zielony,
* Keihin wtryskiwacz (42cc) - biały (9 - 15 kW/cyl.),
* Keihin wtryskiwacz (52cc) - niebieski (13 - 20 kW/cyl.),
* Keihin wtryskiwacz (63cc) - pomarańczowy (18 - 27 kW/cyl.),
* Keihin wtryskiwacz (73cc) - żółty (25 - 35 kW/cyl.),
* Keihin wtryskiwacz (100cc) - brązowy (31 - 45 kW/cyl.).
STEROWNIK
· Zdolny do obsługi 8 wtryskiwaczy
· System sterowania wtryskiwaczami identyczny jak w systemach benzynowych
· Ciągłe monitorowanie pracy wtryskiwaczy:
· Oprogramowanie diagnostyczne pracujące pod Windows 95 / 98 / 2000 / XP / Vista
· Kontroler CAN
· Kompletny z okablowaniem - poszczególne przewody są kolorowane i opisane co ułatwia montaż
Sterownik automatycznie przełącza zasilanie na benzynowe w wypadku wyczerpania gazu i awarii systemu·
Na co możemy liczyć używając systemu PRINS VSI:
- nie ma odczuwalnej różnicy pomiędzy zasilaniem gazowym i benzynowym,
- samochód nie wymaga szczególnej opieki poza okresową wymianą filtra gazowego,
- nie ma ryzyka cofnięcia się płomienia w układzie dolotowym,
- strata mocy rzędu ok. 2% przy zasilaniu gazowym jest praktycznie nieodczuwalna dla użytkownika,
- przyspieszenie pojazdu funkcjonującego na gazie jest zbliżone do zasilania benzynowego,
- system informuje użytkownika o wyczerpaniu gazu i przełączy na zasilanie benzynowe.
Montaż tego systemu możliwy jest dla aut o pojemnościach od 700 cm3 do 6.0 litrów. Producent - Prins gwarantuje poprawne działanie systemu w autach do 10 cylindrów (choć montuje się też z powodzeniem ten sekwencyjny wtrysk w autach 12 cylindrowych). Instalacja ta znalazła powszechne zastosowanie w autach z którymi warsztaty do tej pory nie zawsze umiały sobie poradzić. Obecnie, jeśli tylko warsztat został dostatecznie przeszkolony i posiada niezbędną praktykę (która w branży autogazu jest nie do przecenienia), auta takie jak: Hammer, Volvo wersja turbo, Dodge Ram, Jaguar, Porsche Cayenne nie stanowią większego problemu. Sekwencyjny wtrysk gazu Prins VSI znalazł także uznanie wśród producentów aut takich jak np.: Toyota, Jeep, Chrysler, Dodge i ostatnio Cadillac. Możliwy jest montaż Prinsa w fabrycznie nowych autach nawet Euro 5, bez ryzyka utraty gwarancji producenta auta.
Dane techniczne sterownika:
- wysokość - 39 mm
- długość - 185 mm
- szerokość - 165 mm
- rpm(40)<=30V
- napięcie zasilania - (6-14 Volt)
- temperatura pracy - (-30 ÷ 70°C)
Dane reduktora Prins / Poliauto:
- jednostopniowy
- regulacja ciśnienia 1.7 do 2.6 bar
- max moc reduktora z wejściem na rurę 6mm - do 135kW (reduktory o mocy powyżej 135kW posiadają wejście na rurę 8mm)
- dostępna również wersja - turbo
- średnica - 125 mm
- szerokość - 90 mm
- zasilanie rurą miedzianą - 6 mm
- króciec podciśnienia - 6 mm
- kolanka wodne - 16 mm
- wyjście gazu fazy lotnej- 16mm
- czujnik temperatury reduktora - 2.7 kOhm
- regulacja ciśnienia - imbus 6 mm
- duża pojemność (14g/s),
- stabilna praca przy różnych obciążeniach,
- zintegrowany z sensorem temperatury płynu chłodniczego,
- membrany, uszczelki, o-ringi testowane w różnych warunkach w temp. od -30º C do +120º C,
Jednostopniowy, Duża pojemność (14g/s), Stabilna praca przy różnych obciążeniach,
Zintegrowany z sensorem temperatury płynu chłodniczego, Zgodny z homologacją R67-01, W komplecie z elektrozaworem, Niewielkie wymiary dla łatwego montażu
Homologowany do silników o mocy do 400KM
Filtr: średnica - 60 mm, - wysokość z króćcami i mapsensorem - 90 mm, - wykonany z tworzywa,
- kompaktowa budowa z jednym lub dwoma wyjściami,
- wymienny element filtrujący zatrzymujący cząstki o wymiarach powyżej 10 mikronów (wymiana po przejechaniu 25 tys.),
- zintegrowany z sensorem temperatury i ciśnienia gazu.
Emulator wtrysków / Injection Module / 24 pinowy:
- szerokość - 63 mm, długość - 95 mm, wysokość - 35 mm
wystepują 3 typy emulatora:
- emulator z okablowaniem czarno-czerwonym (4 cyl. - nr katalogowy: 091/0145 i 6 cyl. - 091/0155) - najstarszy typ
- emulator z okablowaniem kolorowym zintegrowany z okablowaniem instalacji PRINS VSI - (już nie produkowany)
- emulator na wtyczkę (4 cyl. - 091/71004 i 6 cyl. - 091/71006) - obecnie stosowany.
Przełącznik push - push z pełnym wskazaniem gazu i sygnalizatorem akustycznym:
- wymiary - 26 mm x 26 mm x 8 mm
- kable przełącznika - 7 sztuk / czerwony, czarny, brązowy, niebieski, pomarańczowy, żółto - zielony, żółty
- stosowany wskaznik poziomu gazu: 0 - 90 ohm, AEB 1090
W zestawie:
1. Sterownik Prins ECM VSI (E4)67R010098 4 cylindry - 1 sztuka
2. Okablowanie / wiązka emulatora - 1 komplet
5. Czujnik ciśnienia / mapsensor Bosch 0281002576 - 1 sztuka
6. Przełącznik diodowy / panel sterowania z pełnym wskazaniem gazu - 1 sztuka
8. Emulator wtrysków / Injection Module 4 Cylinder - 1 sztuka
9. Drobne akcesoria montażowe - 1 komplet
Programy / Schematy / Instrukcje - do pobrania w zakładce PLIKI na stronie głównej Megapolu
Megapol
Łowiecka 8
26-110 Skarzysko Kam.
tel/fax(+48) 41/25-14-419, (+48) 41/25-28-040, megapol@drypa.pl