?>
|
V-MAX 6 cylindrów
Homologacja:
(E8)67R014312,
(E8)110R004331
Producent:
Lecho
Przeznaczenie / zalecenia:
Samochodowe instalacje gazowe.
Mikroprocesorowy sterownik silnika krokowego (atuatora).
V-MAX to produkt uzupełniający naszą ofertę systemów kontroli sondy lambda o układ znacznie bardziej zaawansowany i dający większe możliwości ustawień niż popularna MINI L. V-MAX łączy w sobie trzy urządzenia niezbędne do prawidłowego funkcjonowania instalacji gazowej: sterownik, emulator wtryskiwaczy oraz przełącznik benzyna gaz. Podczas projektowania i wdrażania V-MAX-a główny nacisk położyliśmy na jego niezawodność i bezawaryjność. Innym ważnym celem było zapewnienie łatwości obsługi odbywającej się za pośrednictwem komputera PC. Poprzez czytelny program komputerowy osoba ustawiająca ma do dyspozycji wiele przydatnych parametrów takich jak precyzyjny dobór emulacji sondy lambda, oddzielne parametry pracy silnika krokowego dla wolnych i wysokich obrotów czy regulacja prędkości pracy silnika krokowego. Wszystkie podstawowe parametry mogą być też ustawiane w sposób automatyczny w procesie Autoadaptacji. W zestawie oprócz sterownika z wbudowanym emulatorem i okablowaniem znajduje się silnik krokowy, przełącznik z pełnym wskazaniem poziomu gazu (o rezystancji 20 kOhm lub 90 Ohm w zależności od rodzaju wielozaworu) oraz czujnik temperatury. W sprzedaży dostępne są wersje bez emulatora wtryskiwaczy oraz z wbudowanym emulatorem do silników cztero i sześciocylindrowych z kostkami standartowymi lub bez kostek ( tzw. "do cięcia").
Sterownik służy do korekcji mieszanki na podstawie sygnału sondy LAMBDA. Jest przeznaczony do samochodów z wtryskiem jedno lub wielopunktowym.Do regulacji i prawidłowego zestrojenia nie jest wymagany komputer PC. Wszelkich nastaw dokonuje się ręcznie przy pomocy elementów regulacyjnych dostępnych na przedniej ściance sterownika. Dla ułatwienia strojenia można dołączyć do gniazda wyprowadzonego na wiązce przyłączeniowej tester sondy LAMBDA . Pokazuje on aktualny stan sondy oraz umożliwia przełączenie sterownika w tryb pracy testowej, podczas której silnik krokowy nie reaguje na sygnał sondy.
Steruje dawką gazu w zależności od wskazań sondy lambda. , symuluje sondę lambda.
Kontroler pracy sondy lambda przeznaczony jest do sterowania praca silnika w pojazdach samochodowych przystosowanych do zasilania gazem oraz wyposażonych w sondę lambda. Panel starowania umozliwia ręczne, automatyczne lub awaryjne przełączanie rodzaju zasilania benzyna / gaz oraz wizualna obserwację ilosci gazu w silniku
Centralka z pełnym wskazaniem gazu. Ustawianie parametrów przy pomocy komputera. Uniwersalny sterownik dawki gazu z zastosowaniem silnika krokowego. System odczytuje sygnał z sondy lambda a następnie przetwarza go uruchamiajac silnik krokowy. Mieszanka uboga - tłoczek silnika krokowego podnosi się umożliwiajac przepływ większej ilosci gazu. Mieszanka bogata - tłoczek silnika krokowego obniża się zamykając częściowo dopływ gazu do silnika. Optymalną mieszankę uzyskamy wtedy kiedy tak dobierzemy mixer kiedy silnik krokowy będzie pracował w zakresie od 80 do 120 kroków.
Wsystemie zastosowano wysokiej jakości silnik krokowy - zakres regulacji (0-244 kroków). Wpięcie standardowe na 4 piny. Silniczek jest przewidziany pod 2 generacje instalacji - lambda control system.
Silniki krokowe są podstawowymi elementami układów sterujących
LAMBDA CONTROL SYSTEM. Sterują one przepływem gazu na podstawie
sygnałów napięciowych płynących z komputera sterującego.
Daje gwarancję niezawodności i prawidłowego działania przez długi okres eksploatacji.Silnik krokowy jest zaopatrzony w ruchomy trzpień w kształcie walca z płaską podstawą, który zmieniając położenie otwiera lub domyka przepływ gazu regulując jego dawkę. Podstawa silnika krokowego,
mocowana w wężu gumowym, wykonana jest z wysokiej jakości tworzywa
PCV, odpornego na wysokie i niskie temperatury oraz substancje
chemiczne zawarte w gazie. Cewka z siłownikie uszczelniona jest
gumowym oringiem. Wtyk hermetyczny, czteropinowy ogólnie stosowany
do układów sterujących LAMBDA CONTROL SYSTEM.
Najczęstszą awarią silników krokowych jest wytarcie / zużycie się kółka zębatego i ślimaka lub zabrudzenie znajdującymi się w gazie substancjami kleistymi trzpienia oraz naniesionymi przez nie zanieczyszczeniami stałymi. Substancje kleiste mozna spróbowac rozpuścic preparatem do czyszczenia przepustnic natomiast jesli uszkodzeniu uległy zębatki to juz nic sie nie da zrobić,nalezy wymienic silnik krokowy na nowy.
Dane techniczne:
Mikroprocesorowy sterownik silnika krokowego steruje dawką gazu w zależności od wskazań sondy lambda
Centralka ze wskazaniem rezerwy gazu
Ustawianie parametrów przy pomocy komputera lub testera
Napięcie zasilania - 12V (+30% - 25%)
Zasilanie maksymalne: 10..16V
Temperatura pracy: -25...+70 st. C
Prąd zasilający: 0,5A (stacyjka)
W zestawie:
1. Sterownik V-Max - 1 sztuka,
2. Okablowanie - 1 sztuka
3. Przełącznik B/G - 1 sztuka,
4. Silnik krokowy - 1 sztuka
5. Woreczek montażowy - 1 komplet
Dodatkowo:
- miła i fachowa obsługa
- wysyłki krajowe i zagraniczne
- sprzedajemy odbiorcom hurtowym i detalicznym
- wysyłka za pobraniem lub wpłata na konto - do wyboru
- towary wysyłamy jeśli mamy taką możliwość - natychmiast
- szczegóły uzgadniamy również telefonicznie w dziale handlowym
Towar jest nowy.
Posiada gwarancje producenta.
Podana jest cena brutto.
Wystawiamy paragon lub fakturę
Megapol
Łowiecka 8
26-110 Skarzysko Kam.
tel/fax(+48) 41/25-14-419, (+48) 41/25-28-040, megapol@drypa.pl