?>
|
Homologacja reduktora:
E13 67R 010276
class 1
Producent:
Zavoli Italy
Przeznaczenie / zalecenia:
Sekwencyjny wtrysk gazu. Samochodowe instalacje gazowe.
Jednym z najczęściej i najszybciej zużywających się elementów instalacji gazowej są membrany reduktora.
- falowanie na wolnych obrotach
- spadek mocy
- wzrost zużycia gazu
- kłopoty z regulacją układu
To jedne z najczęstszych objawów zużycia tego właśnie elementu.
Oprócz samych membran, komplet zawiera również inne elementy, które zużywają się podczas eksploatacji takie jak uszczelki itp.
Membrany reduktora nadciśnieniowego do sekwencji. Producent zaleca ich wymianę co ok 60000 ÷ 100000 kilometrów. Nierówna praca silnika, gaśnięcie, większe zuzycie gazu to typowe objawy zużycia membran. Elementy metalowe teoretycznie nie zużywaja się. Osoba nie zajmujaca sie zawodowo regeneracją reduktorów w zasadzie powinna ograniczyc się do wymiany świec zapłonowych, przewodów wysokiego napięcia, cewki zapłonowej i to w bardzo wielu przypadkach jest wystarczające. Bezwzględnie nalezy wyeliminować przebicia iskry zapłonowej. Kompleksowa regeneracja reduktora wymaga oczyszczenia reduktora z mazi, kondensatu zalegajacego w kanałach, wymianie membran i regulacji cisnienia. Podstawową zasadą poprawnej i długotrwałej pracy reduktora jest prawidłowe dogrzanie reduktora. Praca reduktora w niskiej temperaturze - poniżej 40°C, powoduje wytrącanie się z gazu gęstej oleistej mazi (kondensatu) oraz zwięszone zużycie membran. Problem zabrudzania się reduktora, który występuje szczególnie w okresie zimowym znika najczęściej po podniesieniu temperatury przełączania na gaz powyżej 40°C. Trwałość membran zależy również od jakości gazu, jesli trafimy na gaz niewiadomego składu i pochodzenia to okres ten może ulec skróceniu. Reduktor do wtrysku sekwencyjnego ma za zadanie podgrzac gaz, odparowac go do fazy lotnej i zredukowac ciśnienie. Jeśli reduktor reaguje na regulację ciśnienia to teoretycznie jest sprawny i w wielu przypadkach wystarczy wyskrobanie i przemycie preparatem czyszczącym silnie zabrudzonych powierzchnii. Można stosować preparat do czyszczenia przepustnic który rozpuszcza zalegający kondensat. Dla reduktora i wtryskiwaczy gazu najbardziej korzystna jest praca przy jak najmniejszym ciśnieniu od 0.8 do1.2 bar. Zbyt duże cisnienie np. 2 bar może powodowac blokowanie się niektórych typów wtryskiwaczy oraz zwiększone zużycie membran. Im niższe ciśnienie przy którym silnik pracuje poprawnie tym lepiej dla reduktora i wtryskiwaczy. Zadziwiającym faktem jest to iż takie same reduktory użytkowane w pewnych krajach nie brudza się a użytkowane w innym kraju brudzą sie nagminnie. Życzymy powodzenia podczas regeneracji i czystego gazu w czasie eksploatacji urządzenia.
Dane techniczne:
W zestawie:
1. Membrany Zavoli Zeta N/S - 1 komplet
Dodatkowo:
- miła i fachowa obsługa
- wysyłki krajowe i zagraniczne
- sprzedajemy odbiorcom hurtowym i detalicznym
- wysyłka za pobraniem lub wpłata na konto - do wyboru
- towary wysyłamy jeśli mamy taką możliwość - natychmiast
- szczegóły uzgadniamy również telefonicznie w dziale handlowym
Towar jest nowy.
Posiada gwarancje producenta.
Podana jest cena brutto.
Wystawiamy paragon lub fakturę
Megapol
Łowiecka 8
26-110 Skarzysko Kam.
tel/fax(+48) 41/25-14-419, (+48) 41/25-28-040, megapol@drypa.pl