?>
|
ESGI - 6 cylindrów / wtrysk gazu fazy lotnej (tylko elektronika)
Homologacja:
(E8)67R01 4624
(E8)110R-00 4625
ESGI200601014
Producent:
Eko Alma
Polska
Przeznaczenie / zalecenia:
System ESGI -2 to najnowsze rozwiązanie techniczne, w którym jedna centrala sterująca obsługuje instalacje gazowe stosowane w pojazdach z silnikami od 3 do 8 cylindrów. Zastosowane elementy elektroniczne są najwyższej jakości a procesor ATmega 128 gwarantuje bardzo szybką reakcję na zmiany odczytywanych sygnałów. Nowoczesne rozwiązania pozwoliły uzyskać dla centrali homologacje zarówno LPG jak i CNG.Poziom techniczny sytemu docelowo przewiduje współpracę z EOBD pojazdu, co pozwoli na ustalanie i kasowanie ewentualnych błędów ECU benzyny.
Centrala sterująca ESGI – 2 swobodnie obsługuje nowoczesne systemy sekwencyjnego wtrysku benzyny. Spełnia te same normy emisji spalin z jakimi ma do czynienia w przypadku zasilania benzynowego nowoczesnych pojazdów. Elektronika systemu bez problemu współpracuje z układami zasilania starszej generacji /półsekwencja i fullgrupa/. Podstawę perfekcyjnej pracy stanowią informacje z ECU pojazdu o czasie wtrysku wtryskiwaczy benzynowych. Pozostałe sygnały, w tym informacje o napięciu sondy lambda, mają charakter uzupełniający.
Idea ESGI–2 uwzględnia potrzeby rynku oraz wieloletnie przyzwyczajenia warsztatów montujących instalacje gazowe. W kompletacji systemu możliwe jest wykorzystanie reduktorów jednostopniowych różnych producentów /pod warunkiem ich potwierdzonej jakości/. Możliwe jest stosowanie listew – RAIL wykorzystujących wtryskiwacze o różnej charakterystyce pracy.
System ESGI – 2 doskonale współpracuje z popularnymi wielozaworami wyposażonymi w sensory poziomu gazu 0 – 90 Ohm. System ESGI-2 uzyskał wiele pozytywnych opinii z profesjonalnych jednostek badawczych między innymi z Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie oraz Centrum Badawczego Fiata w Bielsku Białej. Proces produkcji i sprzedaży oparty jest o system kontroli jakości ISO potwierdzony certyfikatem TUV. Najważniejszym atutem systemu jest jednak uzyskanie homologacji
na zgodność z Regulaminem 115 ONZ, co otwiera drogę dla tego produktu na rynki zagraniczne a w najbliższej przyszłości będzie obowiązującą normą także w Polsce.
Estetyczna aluminiowa obudowa centrali spełnia wymagania stawiane elementom elektroniki samochodowej. Centrala posiada dużą odporność na zakłócenia elektromagnetyczne oraz odporność na zawilgocenia i podwyższoną temperaturę. Bez względu na wersję 4 -6 czy 8 cylindrów ma te same wymiary i to samo hermetyczne złącze. Podzespoły elektroniczne centrali wraz z bardzo szybkim procesorem spełniają najwyższe normy jakościowe.
Dane techniczne:
- zasilanie 12V
- sygnał RPM - 5V lub 12V
- impulsy - cewka 1-cyl. lub 2-cyl. 3-cyl. 4 cyl.
- rodzaj silnika - standart lub turbo
- dodatkowo - wtryskiwacze ze sterowaniem dodatnim lub full grup
- wybór wtryskiwaczy - 1ohm, 2ohm, 3ohm, Matrix, BRC, Keihin,OMVL,
- wybór czujnika temperatury - 22kohm, 4,7kohm, 10kohm
- wybór języka - Ceski, Deutsch, English, Polski, Russian, Turkish, Thai
- autoadaptacja - przycisk start / stop
- mapa - korekta mapy
- wizualizacja błędów - błędy zapamiętane, błędy aktualne, reset błędów
- oscyloskop - czas wtrysku gazu / benzyny, ciśnienie / podciśnienienie,
- sensor rezerwy przy zbiorniku - 0÷90, 90÷0 ohm
- wskazanie rezerwy - 4 diodowe do wielozaworu z wyjściem rurek miedzianych na prawą stronę (torus lub cylinder)
- przełączanie na benzyne - przy minimalnych obrotach(np.przerwa w pracy układy zapłonowego)
- przełączanie na benzyne - przy spadku ciśnienia gazu (np. brak gazu w zbiorniku)
- przełączanie na benzyne - przy spadku temperatury poniżej określonego poziomu(np. wyciek płynu chłodzącego)
- przełączanie na gaz - przy określonych obrotach silnika (zalecane 800 obr/min)
- przełączanie na gaz - po osiągnięciu tamperatury reduktora (regulacja 20÷90°C)
- czas przełączania - regulowany maksymalnie do 60 sekund
- wybór pracy - dowolnie dla każdego cylindra na gazie lub benzynie (np. trzy na gazie i jeden na benzynie)
- przełączanie na gaz - możliwe ustawienie sekwencyjne dla każdego cylindra max. 2550ms
- czytelny panel diagnostyczny- wskazania czasu wtrysku osobno dla benzyny i gazu
- diagnostyka - poprzez interfejs z wejściem na RS232 lub USB
- program ESGI - zakładka PLIKI na stronie głównej megapolu
W zestawie:
1. Sterownik ESGI 6 cylindrów - 1 sztuka
2. Okablowanie do sterownika - 1 komplet
3. Przełącznik diodowy / centralka z pełnym wskazaniem gazu - 1 sztuka
4. Czujnik temperatury gazu - 1 sztuka
5. Czujnik ciśnienia (mapsensor) - 1 sztuka
6. Buzzer - 1 sztuka
Dodatkowo:
- miła i fachowa obsługa
- wysyłki krajowe i zagraniczne
- sprzedajemy odbiorcom hurtowym i detalicznym
- wysyłka za pobraniem lub wpłata na konto - do wyboru
- towary wysyłamy jeśli mamy taką możliwość - natychmiast
- szczegóły uzgadniamy również telefonicznie w dziale handlowym
Towar jest nowy.
Posiada gwarancje producenta.
Podana jest cena brutto.
Wystawiamy paragon lub fakturę
Megapol
Łowiecka 8
26-110 Skarzysko Kam.
tel/fax(+48) 41/25-14-419, (+48) 41/25-28-040, megapol@drypa.pl